90 dagen slaapgarantie

Dagelijks bevelen we verschillende slaapsystemen aan verschillende soorten slapers aan. We luisteren naar wensen, klachten en voorkeuren. Op basis daarvan geven we ons slaapadvies. Goed slapen, dat doen wij zelf pas als onze klanten tevreden zijn van hun slaapsysteem van bij De Matrassengigant.

Op het moment dat u een slaapsysteem bij ons aanschaft, kunt u het uittesten. Maar enkele minuten proefliggen? Ja, dat is erg kort. Ondanks het deskundige advies van onze experten wéét u op zo’n korte tijd niet 100% of het slaapsysteem volledig aan uw wensen voldoet. Dat begrijpen we. Om die reden bieden wij dan ook onze 90 dagen slaapgarantie aan. Tot 90 dagen na levering van uw slaapsysteem kunt u ons laten weten dat u niet helemaal tevreden bent van uw slaapsysteem. Dan gaan we samen op zoek naar de ideale vervanging binnen ons ruime aanbod.

Zo zijn zowel wij als u zeker dat u optimaal kunt genieten van uw nachtrust. En zo kunnen we allemaal met een gerust hart gaan slapen, elke dag opnieuw.

Wat zijn de voorwaarden van onze 90 dagen slaapgarantie?

  • De slaapgarantie is geldig op het volledige aanbod matrassen en slaapsystemen van De Matrassengigant. De showroommodellen vallen niet onder de garantie.
  • Indien u niet tevreden bent met de matras of het slaapsysteem dat u bij De Matrassengigant hebt aangeschaft, dan gaan wij samen met u op zoek naar uw ideale matras/slaapsysteem. In geen enkel geval geeft De Matrassengigant uw geld terug. 
  • Als klant heeft u eenmaal recht op de slaapgarantie.
  • Om van de slaapgarantie te genieten, moet uw slaapartikel door de Matrassengigant geadviseerd zijn. Het advies mag niet verleend worden door andere bedrijven. In een van onze showrooms kunt u te allen tijde beroep doen op een van onze professionele adviseurs. 
  • Tot maximaal 90 dagen vanaf levering kunt u aanspraak maken op onze slaapgarantie. U moet wel gedurende minstens 30 dagen uw matras/slaapsysteem uitgeprobeerd hebben. Uw lichaam moet zich namelijk kunnen aanpassen aan het nieuwe slaapartikel.
  • Indien u recht heeft op een slaapgarantie, wordt er € 60 in rekening gebracht aan servicekosten. 
  • Wanneer uw gehele slaapsysteem niet vervangen moet worden, kan de Matrassengigant opteren om slechts een onderdeel te vervangen ter bevordering van uw slaapcomfort. 
  • Indien u een boxspringset heeft gekocht, is het niet mogelijk om de volledige set te vervangen onder de slaapgarantie. De Matrassengigant zal ervoor kiezen om de matrassen of kernen te ruilen. De volledige set kan niet kosteloos worden geruild. 
  • Het omruilen van een topper (topmatras) is niet inbegrepen in de slaapgarantie.
  • Indien u gebruik maakt van de garantie, bent u verplicht om een nieuw slaapartikel aan te schaffen bij De Matrassengigant, aangezien wij geen geld teruggeven. In ons uitgebreide assortiment vinden we gegarandeerd een nieuw slaapartikel dat bij uw wensen aansluit. 
  • De nieuwe matrassen of het nieuwe slaapsysteem moeten minstens dezelfde prijs hebben als de in te ruilen artikelen. 
  • Als het om te ruilen artikel online is besteld, moet u langskomen in een van onze fysieke winkels. Zo kunnen onze professionele slaapadviseurs u gepersonaliseerd advies geven om samen met u het ideale slaapartikel te vinden. 
  • Indien u genoten heeft van een korting of actie op uw slaapartikel, dan heeft u geen recht op korting op het nieuwe slaapartikel. Het is wel mogelijk wanneer de korting van het om te ruilen artikel weer wordt verrekend. 
  • De slaapgarantie is niet overdraagbaar op derden.
  • Na het verstrijken van 90 dagen, vanaf de dag van levering, wordt er € 150 (per ligplaats) aangerekend, indien u uw slaapsysteem of matras toch wil vervangen. 
  • De garantie vervalt indien het om te ruilen slaapartikel vuil, beschadigd of kapot is, tenzij wij het artikel nog kunnen reinigen of herstellen en u voorstellen om daarvoor een vergoeding te betalen.

Ontvang onze nieuwsbrief